19 Aralık 2012 Çarşamba

İncili kolye ...


Arkadaşım bu kağıttaki bilekliği beğenmiş ve benden kolye olarak yapmamı istedi :)


Boncuk olarak kum boncuk ve inci kullandım. Kum boncukları ipe dizili olarak aldım. İpe dizili olanların hem şekilleri daha düzgün oluyor hemde başka bir ipe aktarması kolay oluyor :). Kum boncukları daha kalın ve daha sağlam olan başka bir ipe geçirdim. İpe dizdiğim kum boncukların boyunu incinin boyundan biraz daha uzun yaptım. Çünkü kum boncukları incinin etrafına doladım. Gerekli aparatlarıda taktım ve kolyemiz hazır. Yaptığım kolye sanki fotoğraftakinden biraz farklı oldu ama olsun yine de güzel oldu bence :)



Bunlarda kolyenin farklı açılardan çekilmiş fotoğrafları :)



Bu da kolyenin boyunda duruşu :) mutlu kalın... 




6 yorum:

  1. Çok şık bir kolye olmuş..İncinin zarafeti tartışılmaz zaten.İnci ve kum boncuk birbirine çok yakışmış..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. ya peki nasıl diğer ipe aktarıyosun boncukları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boncukların dizili olduğu ip ile boncukları aktaracağım ip arasında küçük bir düğüm atıyorum. Boncukları yavaş bir şekilde diğer ipe geçiriyorum. :)

      Sil